Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. i Wł. Niegolewskich w Opalenicy (61) 44 77 415 kontakt@spopalenica.pl
Zaznacz stronę

4 czerwca wraz z paniami Sylwią Sołtysiak oraz Kariną Przybylską, wyjechaliśmy na jednodniową wycieczkę do Wrocławia. Towarzyszyli nam uczniowie i opiekunowie z Językowej Szkoły Podstawowej Prymus w Gnieźnie, dlatego też dzieci miały niebywałą okazję, by poznać nowych kolegów, a także wymienić się zwyczajami panującymi w obydwu szkołach. Mieliśmy okazję zwiedzić najstarszy i największy Ogród Zoologiczny w Polsce i Afrykarium. Uczestniczyliśmy w zajęciach edukacyjnych pt. „Bliskie spotkanie z małpami”, podczas którego pani przewodnik w bardzo ciekawy sposób opowiedziała o zwyczajach szympansów. Dowiedzieliśmy się m.in. w jaki sposób wyrażają swoje emocje, jak się poruszają. Rozumieją one część mowy ludzkiej a nawet piją wodę z butelki. Po przejściu Ogrodu Zoologicznego pojechaliśmy zwiedzić Stare Miasto. Widzieliśmy Archikatedrę św. Jana Chrzciciela, Muzeum Książąt Lubomirskich. Poszukiwaliśmy również wrocławskich krasnali. Na koniec czekał na nas pyszny obiad w jednej z wrocławskich restauracji. Wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu wycieczki oraz czasu spędzonego w tak miłym gronie. Mimo upalnej pogody powtórzylibyśmy wyjazd jeszcze raz.